Давні тексти, створені за допомогою друку, який вплинув на сучасну освіту, представлені на архівній виставці в Gotlieb Memorial Gallery, яка відкрилася у понеділок.

Тему виставки «Від рукописів до ручного набору: інформаційне зрушення, що сформувало сучасне навчання» відображають пергаментний аркуш рукопису з хвалебними гімнами, що датується ІХ-Х ст., та аркуш Ґутенберґової Біблії, яку вважають «найважливішою і найвідомішою друкованою книгою», з 1454 року. Виставка пробуде на першому поверсі бібліотеки Муґар (Mugar Memorial Library) до 12 лютого, згідно інформації, яка розміщена на веб-сайті Архівного дослідницького центру Говарда Ґотліба (Howard Gotlieb Archival Research Center).

Лідія Фаш (Lydia Fash), викладач Коледжу загальних досліджень (College of General Studies) та модератор виставки, розповіла, що її мета полягає у тому, аби студенти змогли самостійно оцінити вплив друку на зміни у сучасній освіті.

«Перед експозицією стоять кілька цілей: запропонувати студентам історичний контекст, – каже Л. Фаш, – ознайомити їх із минулими умовами, що допомогли сформувати склад письма, заохотити їх провести міждисциплінарні паралелі та виправити деякі прикрі помилки нашого «цифрового світу».

«Комедія помилок» Вільяма Шекспіра з Першого фоліо – першого повного зібрання п’єс драматурга, яке було опубліковане у 1623 році, та аркуш з Часослова XV ст., «церковно-богослужбової книги, яку використовували парафіяни протягом XIII–XVI ст.», також виставлені на огляд.

Ці чотири експонати на стенді не відображають величезної колекції архіву. Проте, як каже Л. Фаш, їх цілком достатньо для унаочнення переломних історичних подій.

«Виставка невелика, – говорить Л. Фаш. – Але кожний документ, як я пояснила у супровідному буклеті, спроможний розказати як про історію друкованого слова, так і про зміни на шляху до сучасного навчання».

Шон Ноел (Sean Noel), заступник директора HGARC, розказав, що ця виставка – перше досягнення співпраці HGARC та Центру міждисциплінарного викладання та навчання (The Center for Interdisciplinary Teaching and Learning) Коледжу загальних досліджень.

«Виставка представляє важливість співпраці щодо міждисциплінарних студій у Бостонському університеті. Ми сподіваємося, що ці неймовірні скарби історії вразять і надихнуть наших студентів».

Старшокурсники Коледжу мистецтв та наук протягом проходження практики допомагали у підготовці артефактів до виставки.
«Координатор виставки Крістофер Ґейтлі (Christopher Gately) підготував документи. Він допомагав практикантам з Коледжу мистецтв та наук, яких курує Лінда Велс (Linda Wells). Це просто чудово, що вони мають змогу працювати з такими неймовірними експонатами».

Студенти розповіли, що їм було цікаво побачити виставку, адже їм надали доступ до вражаючих речей.

Хосе Ескведа (Jose Esqueda), старшокурсник з Коледжу, каже, що усі експонати на виставці є дуже важливими історичними артефактами і повинні спонукати студентів звертати більше уваги на виставки, що зараз відбуваються.

«Ця виставка неймовірна! – каже він. – Це історичне досягнення; і, схоже, суспільство та студенти насправді не цінують його, тому що до цього часу я нічого не знав про розвиток письма».

Джекі Амаро (Jackie Amaro), студентка першого курсу, вважає, що такі виставки дуже легко зацікавлюють студентів історичними документами.

«Це круто, що HGARC виставляє такі речі в кампусі, бо студенти не зацікавляться ними, доки не побачать на власні очі, – каже вона. – Така інсталяція мимоволі привертає увагу, особливо якщо вона знаходиться в місці, де студенти постійно проходять повз і бачать її».
Чарлз Еванс (Charles Evans), старшокурсник Інженерного коледжу, каже, що після того, як побачив стенд, захотів більше дізнатися про архівні колекції.

«Я справді вперше чую про цю виставку. Дивовижно, що вони мають такі копії. Я не знаю, чому я не приходив подивитися на неї раніше».

Alejandra Jimenez
The Daily Free Press
2 лютого 2016 р.

 

Переклала Христина Пікулицька